✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

برنامه غذايي يک کودک 2 تا 3 ساله.

1390/7/27 10:43
نویسنده : قاصــــــدك
30,061 بازدید
اشتراک گذاری

 

نی نی-غذا

 

صبحانه ( نان و پنير و گردو) نان 30 تا 40 گرم ( يک تا يک و نيم کف دست نان سنگک که داراي سبوس است ) + 15 تا 25 گرم پنير+ يک عدد مغز گردو+ در صورت تمايل چاي شيرين.

ساعت 10: نصف ليوان شير و 1 عدد بيسکويت با آرد کامل+ 1 عدد ميوه ( يا نصف ليوان کمپوت ميوه که خود مادرتهيه کرده باشد )

ناهار چلوگوشت) 5 تا 10 قاشق غذاخوري برنج+ 30 تا 60 گرم گوشت گوسفند کاملاً پخته و له شده + نصف ليوان ماست چکيده + 1 کاسه سالاد کاملا ريز شده و مخلوط با سس مايونز ( آخر غذا)

عصرانه: 1 عدد ميوه ( يا نصف ليوان آب ميوه) + 1 عدد خيار+ يک قاشق سوپخوري مغزهاي بادام، گردو و فندق.

شام: ( خوراک مرغ) يک کف دست نان+ خوراک مرغ داراي 30 تا 60 گرم ( 3 تا 4 تکه کوچک) گوشت مرغ و سبزيجات کاملاً پخته به فرمي که کودک دوست دارد. + ماست يک دوم ليوان.

قبل از خواب: نصف ليوان شير

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم(مامان روشا)
27 مهر 90 0:16
سلام... من اولین باره که میشنوم که عسل تو این سن نباید خورد تا زیر یک سال رو شنیده بودم که من تا دو سالگی عسل به روشا ندادم و الان 2یا 3 ماهه که میخوره و الان نگران شدم میشه دلیلش رو بدونم

عزیزم:منظور اینه که در این برنامه غذایی گفته نشده.اما شما می تونید بدید.برای اینکه شک و شبهه ای برای بقیه ی مادرای گل هم به وجود نیاد.این قسمتو پاکش می کنم.
عسل بهترین منبع مکمل غذائی وآنتی بیوتیکی بری بدنه.موفق باشی گلم.