✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

مدل آرایش ۲۰۱۲

1390/12/18 12:17
نویسنده : قاصــــــدك
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

 

شاید در نظر گرفتن موضوعی مثل مدل آرایش به عوان یک موضوع برای نوشتن بسیار دشوار باشد به این دلیل که آرایش موضعی است که با توجه به وضعیت ظاهر هر فرد ممکن است تغییر کند و چندان تابع مد نیست. معمولا هر فرد نوع آرایشی متناسب چهره خود انتخاب می‌کند با این حال هر ساله طراحان مد مشهور در فشن شوهای خود علاوه بر نمایش آخرین طرح‌های خود با استفاده از اساتید آرایشگری آخرین مدل‌های این اساتید را نیز همزمان به عموم عرضه می‌کنند در ادامه تعدادی از طرح‌های برگزیده آرایش برای سال ۲۰۱۲ ارائه شده است. برخی از این طرح‌ها بسیار ساده و برخی بسیار پیچیده هستند اما آنچه مهم است این موضوع است که خلاقیت حرف اول را در طراحی این مدل‌ها می‌زند.

مدل آرایش زنانه ۱۳۹۱

مدل آرایش 2012 دز سال ۲۰۱۲ آرایش کمرنگ کل صورت به جز لب و دور چشم از نکات بارز دیده شده در اکثر طرح‌های آرایش خواهد بود.

مدل آرایش 2012

استفاده از حالت نمناک، مدلی که گویی آرایش شونده تازه از حمام آمده یکی از نکات آرایش ۲۰۱۲ است.

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012 چند مدل از آرایش بی رنگ همراه آرایش برجسته لب، شاید خانم‌هایی که پوست سفیدی داشته باشند این نکته کاربردی را بیشتر درک کنند.

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012 مدل‌ آرایش‌های بیرنگ و استفاده از لاک‌های ناخن رنگی که در مطلبی دیگر به آن خواهیم پرداخت.

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012 این طرح خلاقانه که در فشن شو برند کلوئه و فندی توسط اساتید بزرگ آرایشگری اجرا شد یکی از خلاقانه‌ترین نمونه‌هایی است که احتمالا در آینده نزدیک بیشتر برای آرایش‌های سنگین نظیر آرایش عروس مشاهده خواهد شد. در این نوع آرایش چشم با استفاده از سایه چشم مایع که به تازگی به بازار معرفی شده و البته حاوی مواد ویتامینه برای محافظت از چشم، و افتادگی دور چشم نیز هست. یک لایه طلایی یا نقره‌ای مانند‌هاله‌ای اطراف چشم را فرا می‌گیرد.

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012 مدل آرایش چشم برجسه با استفاده از سایه‌های تیره، این نوع آرایش در فشن شوی برند گوچی به نمایش گذاشته شد و با استقبال طراحان مد و فشن همراه بود.

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012 استفاده از رژ لب قرمز در آرایش صورت و آرایش‌هایی که تنها هدف جلوه بیشتر یکی از جذاب‌ترین اعضای صورت یعنی لب است.

مدل آرایش 2012

مدل آرایش بیرنگ در فش شوی برند لوییز ویتون ۲۰۱۲٫

مدل آرایش 2012

مدل آرایش 2012

مجددا استفاده از مدل آرایش بیرنگ با کمرنگ با ایجاد حالت نمناکی در فشن شوی برند ورساچه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)