✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

چگونه ظاهري زنانه و جذاب داشته باشيم

1390/12/4 16:12
نویسنده : قاصــــــدك
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

 

جسم كالبد روح است و لباس پوسته آن كالبد؛ اما معمولاً اين پوسته است كه از هسته دروني خبر مي‌دهد.

زنانگي چيست؟

تحقيق و مطالعه درمورد ويژگي‌ها و خصوصيات زن ايدآل با زنانگي شروع مي‌شود. زنانگي كيفيتي لطيف و ظريف است كه در ظاهر، رفتار، اعمال و طبيعت زنان ديده مي‌شود. زنان زنانه، لطيف، وابسته، مطيع، قابل‌اعتماد، ساده و كودكانه هستند. بهترين راه براي توصيف زنانگي با فقدان توانايي‌ها و خصوصيات مردانه در آنهاست—نداشتن خشونت، قابليت، كارايي، شجاعت و قدرت مردانه.

مردان عاشق زنانگي خانم‌ها هستند زيرا با مردانگي آنها تضادي عميق دارد. يك زن زنانه باعث مي‌شود مرد مردانگي بيشتري احساس كند و اين احساس يكي از بهترين تجربيات براي اوست.

زنانگي و احساسات لطيف و رمانتيك در مرد پابه‌‌پاي هم پيش مي‌روند. وقتي زنانگي نباشد، احساسات لطيف هم نيست. بااينكه ممكن است هنوز دوستتان داشته باشد، به شما احترام بگذارد و كارهايتان را تحسين كند، اما ديگر آن جنبه لطيف آنها را بيدار نمي‌كنيد.

زني كه زنانگي واقعي داشته باشد ذاتاً به سوي همه جوانب زنانگي كشيده مي‌شود. از اينكه يك زن باشد احساس غرور مي‌كند، به اينكه خصوصياتي متفاوت با مردان دارد به خود مي‌بالد، از مادر بودن احساس لذت مي‌كند، از كار خود در خانه احساس رضايت مي‌كند و علاقه‌اي به شركت در دنياي مردانه ندارد.

مناطق تمركز هم دروني و هم بيروني هستند. زنانگي بيروني به ظاهر، طرز لباس پوشيدن و طرز حركات و اعمال فرد بستگي دارد و زنانگي دروني طبيعت و نگرش شما به نقش زن را پوشش مي‌دهد.

زنانگي درست متضاد مردانگي است و با تاكيد بر اين تفاوت‌ها به دست مي‌آيد. اگر مي‌خواهيد واكنشي زنانه به چيزي داشته باشيد، درمورد مردان تحقيق كنيد و درست متضاد آن را انجام دهيد.

ظاهر زنانه

مردها معمولاً زنان را به خاطر نگراني از وضعيت ظاهريشان پوچ و احمق تصور مي‌كنند اما مخفيانه از بابت اينكه زنان اهميت خيلي زيادي به ظاهرشان مي‌دهند خوشحال هستند. زنان زنانه هيچوقت به خود بي‌توجه نمي‌شوند و هميشه و در همه حال ظاهري آراسته و مرتب دارند. هيچوقت افراطي برخورد نمي‌كنند اما اين يكي از اولويت‌هاي آنهاست كه بدانند ظاهرشان بر اطرافيانشان تاثير مي‌گذارد.

تاكيد بر تفاوت‌ها

وقتي به ظاهرتان فكر مي‌كنيد، بايد از طريق راه‌هاي زير بر تفاوت‌هايتان با مردان تاكيد داشته باشيد:

• جنس و مواد – به جنس‌ها و موادي فكر كنيد كه از نظر رنگ، حس، وزن و تاثير زنانه‌تر هستند. مردان معمولاً از پارچه‌هاي پرزدار و كركي، بنددار و نازك استفاده نمي‌كنند و معمولاً پارچه‌هايي سنگين‌تر و ضخيم‌تر را انتخاب مي‌كنند. از چنين پارچه‌هايي مخصوصاً اگر به سبك مردانه دوخته شده باشند اجتناب كنيد. فقط زماني از آنها استفاده كنيد كه با رنگ و سبكي زنانه دوخته شده باشند.

درعوض سعي كنيد لباس‌هايتان را از جنس كتان، پشم لطيف، لينن، ابريشم، ساتن، و بافت‌هاي ظريف انتخاب كنيد. ابريشم، ساتن، مخمل، اورگاندي جنس‌هايي كاملاً زنانه هستند. اصلاً تصور نكنيد كه از مُد افتاده هستند. اين جنس‌ها اگر با سبك و روش‌هاي امروزي دوخته شوند بسيار شيك خواهند بود.

• رنگ – رنگ‌هاي زنانه لطيف، كمرنگ، روشن و قوي هستند. حتي رنگ سياه هم اگر با پارچه مناسب استفاده شود كاملاً زنانه خواهد بود. از رنگ‌هاي يكنواخت و خسته‌كننده مثل قهوه‌اي، طوسي و خاكستري دوري كنيد. اين رنگ‌ها فقط زماني قابل استفاده هستند كه با جنس پارچه، برش و سبكي زنانه استفاده شوند.

• طرح – بسياري طرح‌ها از نظر ظاهري بسيار مردانه هستند و نبايد از آنها استفاده كنيد. همچنين از طرح‌هاي پر زرق و برق و جلف يا آنها كه سليقه زيادي در آنها به كار برده نشده است استفاده نكنيد. طرح لباس و پارچه بايد توجه به زنانگي را تقويت كند نه توجه به خود را. آنها بايد اول شما را ببينند نه لباستان را.

• سبك – مطمئناً همه شما مدل كت و شلوار رسمي زنانه مخصوص محل كار را ديده‌ايد. اين سبك به هيچ وجه زنانه نيست. دقت كنيد كه برش و سبك لباستان شبيه به لباس‌هاي مردانه نباشد. لباس‌هايي بپوشيد كه در عين اعتدال اندامتان را زيباتر نشان دهند.

شلوار هميشه يكي از مباحثه‌انگيزترين سبك‌هاي لباس پوشيدن خانم‌ها بوده است. شلوار زنانه‌ترين لباسي نيست كه مي‌توانيد بپوشيد. اگر از آن استفاده مي‌كنيد دقت كنيد كه سبك، رنگ و برش آن زنانه و جذاب باشد. پيشنهاد مي‌كنيم كه عكسي از خودتان هم از جلو و هم از عقب بگيريد تا ببينيد آن شلوار در تنتان چطور ديده مي‌شود. اگر شلوار پوشيديد حتماً بقيه لباس‌هايتان را زنانه‌تر انتخاب كنيد.

• تزئينات – مي‌توانيد تاثير مردانه لباس‌ها را با استفاده هوشمندانه از تزئينات از بين ببريد. مي‌توانيد با كمي بند، روبان، مرواريد، كمربند و امثال آن، لباس‌هايتان را زنانه‌تر كنيد.

• لوازم جانبي – از كيف‌هاي زنانه و باسليقه استفاده كنيد. كفش و جواهرات هم ابزارهايي مهم براي ايجاد تاثير زنانه در ظاهرتان هستند.

• نظافت – سعي كنيد هميشه تميز و خوش‌بو باشيد. به وضعيت لباس‌هايتان خوب توجه كنيد. در صورت نياز آنها را اتو بكشيد. مدل موهايتان بايد جذاب و زنانه باشد.

• آرايش – اگر مي‌خواهيم آرايش كنيد، بايد اينكار را با مهارت انجام دهيد. آرايش بايد براي تاكيد بر ويژگي‌هاي ذاتي شما باشد. اگر نمي‌دانيد چطور بايد درست آرايش كنيد يا از چه رنگ‌هايي استفاده كنيد، به كلاس‌هاي خودآرايي برويد.

• حيا و نجابت – مردان به زناني كه در ديد عموم لباس‌هاي بيش از اندازه باز و كوتاه مي‌پوشند احترام نمي‌گذارند. بايد جذاب به نظر برسيد نه جذب‌كننده!

ظاهر زنانه چه مي‌كند:

زنانه لباس پوشيدن و مرتب و آراسته بودن ارزش فردي شما را بالا مي‌‌برد. آنچه براي ظاهرتان انجام مي‌دهيد به درون شما هم اثر مي‌گذارد و برعكس.

لباس‌هاي زنانه بهترين احساس را در مردان ايجاد مي‌كند. اين جنبه مردانه آنها را بيدار كرده و باعث مي‌شود بيشتر به شما احترام بگذارند، به نظرشان جذاب‌تر برسيد و محبت و مراقبت بيشتري به شما داشته باشند. توجه آنها را بيشتر جلب كرده و تصور نمي‌كنند كه دشمن آنها هستيد يا بايد با شما رقابت كنند.
مردمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)