✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

نظرات (6)

عمو روحانی
26 مهر 90 18:32
با سلام با توجه به اینکه حقیر مدتی سردبیر مجله منیر (تخصصی کودکان ) بودم ومربی کودکان در بخش دار الهدایه حرم مطهر امام رضا علیه السلام به خودم اجازه دادم اظهار نظری دوستانه خدمتتون تقدیم کنم نمیدونستم موجب آزرده شدن خاطر شما میشه به خاطر این آزردن خاطر شما از شما پوزش می طلبم واین جسارت را برما ببخشید در جوار بارگاه رضوی دعا گو خواهیم بود موفق باشید
عمو روحانی
26 مهر 90 18:41
در ضمن در صفحه لینکستان شما لینک شدید (خدایا به ما توفیق بده نیتهای ما برای تو باشد نه برای خوشنودی وتمجید خلق چرا که نیت ما از این نوشتار افزایش ویا کاهش آمار بازدید نیست نیت ما ذره ای تاثیر در هدایت جامعه به سوی تو است انشاالله ) حق نگهدارتو ن
مامان پارسا جون
22 آبان 90 11:46
جالب بود
مامان آرین
24 آبان 90 4:10
مطالب وبلگتون جالبه و همینطور خیلی برام مفید بود با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم از وبلاگ پسرم دیدن کنید
r.memorial
25 آبان 90 11:46
سلام مطالب بد نیست ولی یه کم خلاصه هست مرسی
افسون
19 دی 90 14:24
سلام ويلاگ جالبي داريد، اگه تونستيد به وبلاگ هستي من هم سر بزنيد.