✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

ایده ای برای کریسمس و نوروز (۲)

1391/12/9 11:54
نویسنده : قاصــــــدك
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

 روشی برای ثبت خاطرات . می توانید آن را از همین امروز یا از ابتدای سال جدید شروع کنید.

آن چه برای اجرای این ایده نیاز دارید:

کاغذ

خودکار

جعبه

تعدادی کاغذ با سایز یکسان انتخاب کنید و آن ها را در جعبه مانند آن چه در تصویر زیر می بینید، قرار دهید.

تاریخ روز و ماه سال را در آن بنویسید. در هر کاغذ یک روز را یادداشت کنید. به عنوان مثال “۱ فروردین”. اتفاقاتی که در روز ۱ فروردین در سال ۹۱ افتاده است در آن بنویسید. به این صورت که در ابتدای سطر نام سال (مثلاً ۹۱) و سپس اتفاق را بنویسید. کاغذ را در جعبه قرار دهید و بدین ترتیب اتفاقات خوشایندی که در طول سال ۹۱ برایتان افتاده است در کاغذهای مختلف بنویسید. این جعبه را نگهدارید. آن چه در ۱ فروردین سال ۹۲ برایتان اتفاق می افتد در کاغذ مربوط به ۱ فروردین و دقیقاً زیر مطلبی که سال قبل نوشته بودید (به روش ذکر شده)، یادداشت کنید.

به این صورت می توانید هر روز خود را با سال قبل مقایسه کنید. روند پیشرفتتان در زندگی را ببینید. صحت تصمیم هایی که گرفته اید را بسنجید و… نگاه کردن به این کاغذها پس از گذشت چندین سال، بسیار خاطره انگیز است. این انتخاب شماست که تصمیم بگیرید فقط رویدادهای زیبا را بنویسید یا هر آن چه اتفاق می افتد.

برای جدا کردن ماه ها از یکدیگر و پیدا کردن کاغذ مورد نظر، می توانید در فواصل ماه ها مقوایی که نام ماه را روی آن نوشته اید، قرار دهید. می توانید این مقوا را بلندتر از سایر کاغذها ببرید تا بهتر مشخص شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)