✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

ساختن دکور برای عکس گرفتن از نوزاد

1391/12/9 11:50
نویسنده : قاصــــــدك
2,101 بازدید
اشتراک گذاری

جذابیت و خاطراتی در زندگی هر فرد وجود دارد که باعث می شود برای زنده نگهداشتن آن ها از دوربین استفاده کنند. دوران نوزادیِ فرزند هر شخص یا نزدیکان او از این نوع جذابیت ها است. نوزادان و کودکان با چهره های دوست داشتنی و حرکات بامزه ای که دارند، احتیاجی به ژست خاصی ندارند، زیرا در هر حالتی که باشند، حتی با اخم،شیرین و دوست داشتنی هستند. اما فضا، مقدار نور و… در کیفیت عکس و بیان یک مفهوم خاص تاثیرگذار است. با رفتن به آتلیه یا فراهم کردن دکور و نور مناسب در منزل می شود به زیبایی عکس افزود.

برای مهیا کردن دکور مناسب در منزل به وسیله ی خاصی نیاز ندارید، در این پست به شما نشان می دهم چگونه می توانید با وسایلی که در هر خانه ای وجود دارد، چندین فضای جالب برای عکاسی بسازید که کمتر آتلیه ای این قبیل دکورها را در اختیار دارند. تصاویر زیر را ببینید. می توانید از هر وسیله ای برای ساخت دکور استفاده کنید. اصلی ترین عنصر این نوع دکور، پارچه است. می توانید از پارچه هایی که بریده نشده، لباس ها (شال، روسری و…)، حوله و… استفاده کنید. حتی دمکنی و این قبیل وسایل نیز می تواند مناسب باشد.

نمونه ای از لوازمی که می توانید از آن ها استفاده کنید: اسباب بازی (عروسک، ماشین، توپ و…)، عینک، صدف، مهره های رنگی، گل یا گلبرگ مصنوعی، روبان، دکمه، چتر، کاغذ، مقوا، پتو، کتاب و…بنا به تصویری که در ذهن دارید از هر کدام می توانید استفاده کنید.

دکور را مانند تصاویر آماده کنید و در حالتی که کودک آرام یا خوابیده است، او را در این فضا قرار دهید و از بالا عکس بگیرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)