✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

مدارس در روز سه‌شنبه زودتر تعطیل می‌شود

1390/12/22 10:37
نویسنده : قاصــــــدك
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

 

مدارس در روز سه‌شنبه زودتر تعطیل می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس در روز سه‌شنبه (شب چهارشنبه آخر سال)، این اختیار را دارند که برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان مدارس را زودتر تعطیل کنند.
فارس:معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای کاهش آسیب‌پذیری دانش‌آموزان در شب چهارشنبه آخر سال گفت: این موضوع به مدیران مدارس یادآوری شده است که در این رابطه طی هفته‌های اخیر در مراسم‌های صبحگاهی کار کرده‌اند که نتیجه خواهد داد؛ البته در این رابطه همکاری و مراقبت خانواده‌ها نیز بسیار مهم است، چراکه این حوادث در خارج از محیط مدرسه و در کوچه و خیابان‌های شهر اتفاق می‌افتد.

وی تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم، خانواده‌های دانش‌آموزان هم همکاری بیشتری کنند، چون ما مسئولیت 12.5 میلیون دانش‌آموز را داریم و کارمان سخت است، اما هر خانواده‌ای فقط مسئولیت فرزندان خود را دارد.

هژبری درباره ساعت فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه عنوان کرد: در شهرهای کوچک این مشکلات کمتر است، اما در کلانشهرها مدیران مدارس این اختیار را دارند که برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان مدارس را زودتر تعطیل کنند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

SAGHAR
31 خرداد 93 13:48
___ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣.