✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

اس ام اس های عاشقانه و جدید بهمن ۹۰

1390/12/21 10:25
نویسنده : قاصــــــدك
906 بازدید
اشتراک گذاری

 

19d301c93135119df1082f4e3b8521aa اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 90

 

به انگشتانم که مینگرم به یادت می افتم،چون عزیزانم انگشت شمارند!

.

.

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ،

این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟

 

.

.

سیــــــــــر شدم …

بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم !

.

.

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است

.

.

سفید شد موهایی که برای برگشتنت آراسته بودم…!
.

.

بهترین دوست برای انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست….!

.

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ۹۰

.

هنگامى که توهین بزرگى به ما میشود، تا زمانى که گذشت نکنیم

حالمان بهتر نمى شود.

.

.
به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم ؟؟؟

.

پیامک عاشقانه

.

I love my EYES when u look into them…

I love my NAME when u say it…

I love my HEART when u love it…

I love my LIFE when u are in it…

.

.

ساعت مچی ات را باز کن … دست هایت را در بیاور

بگذار برای یک شب هم که شده

آب ِ خوشی / از گلوی ِ چشمهایت / پایین برود …

.

جمله های احساسی و زیبا

.

کاش میدانستی …

که جهـانم بی تو الف ندارد … !!!

.

.

حالم گرفته از این شهر که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند

گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود! گاه آن چنان آلوده که نفست می گیرد

.

.

هنوز هم مرا به جان “تو” قسم مى دهند…

مى بینى؛ تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم…!!!
.

love sms

.

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.

بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد

.

.
چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد ؟؟؟

کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا …..

رسیـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا؟؟

.

.

از هر مسئله ای که تنها راه حلش، گذر زمان است بیزارم…!

.

love messages

.

من به تو میگویم دوستــــــــــــت دارم

و تو به همـــــــــه

با گِل هم بسته نمی شود

دهانی که هرز می پــــــــــرد …. !

.

.

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟

بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!

بـاران کـه بـاریــد … چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!

خـورشـیـدکـه تـابـیـد … پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!

اشـک کـه آمـد … دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!

او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .

.

اس ام اس های عشقولانه

.

در قانون عشق

بر خلاف رسم زندگی

قلبها ربودنی

سارق ستودنیست . . .

.

.

آنقدر
فریادهایم را
سکوت کرده ام
که اگر به چشمانم بنگرید
کر می شوید…

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.
ایـن روزهــا

عجیـب دلـم بـچگـی مـی خواهـد …

/خستـه ام/

فـقط یـک قـلم لطـفاً …

می خواهـم خـودم را خط خـطی کنـم !

.

.

دوستت دارم…
یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت
گفتنش هنر نیست
مسئولیت پذیرفتنش هنر است…
.
.
دوست دارم و مسئولیتش رو میپذیرم

.

اس ام اس بازی

.

شاید اگر انسانیّــــــــــــت هم مارک دار بـــــــــــــود

خیلی از آدم ها به تن می کردند …

.

.

بدنت را برای خود نگه دار
ذهنت را به من بسپار
که بدن های زیبا بسیارند و ذهن های زیبا ، انگشت شمار ……

.

.

شازده کوچولو از گل پرسید آدمها کجان؟

گل گفت:باد به اینور و آنورشان می برد!

این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده!

.

.

افتادن
از کدام سو؟
جاذبه می داند و بام
سقوط ندیدنی ست…
گاه
جاذبه آغوش می گشاید و
به تمامی جذبت می کند
گاه
تو چشم می گشایی و
جاذبه
مجذوب ِ تو می شود
تا…
بامی دیگر و
گاهی دیگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)