✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

فال امروز پنج شنبه چهارم اسفند ماه سال 90

1390/12/4 11:29
نویسنده : قاصــــــدك
916 بازدید
اشتراک گذاری

GoldHouse.Mihanblog.Com|خانه ی طلایی

فروردين
ديگران به شما و نقشه هاي جالبتان فرصت نمي دهند تا زندگي را جالب تر كنيد و برنامه هاي شما را ناديده مي گيرند. بهتر است آن ها را با يك نفر كه به نقشه هاي شما علاقمند است در ميان بگذاريد.

ارديبهشت
احتمالاً بدون موفقیت تلاش کرده اید تا با همسرتان یا همکارتان در مورد موضوع مهمی صحبت کنید اما تسلیم نشوید. تبادل نظر همیشه راحت و ساده نیست اما هم چنان فکر خوبی است که باید برای آن تلاش کنید. اگر احساس کرده اید که کار بیهوده ای است چند روز صبر کنید و مجدداً‌ سعی کنید.

خرداد
اگر زماني را مي خواهيد كه كار و تفريح را با هم تركيب كنيد اكنون براي اين كار مناسب است. زيرا همكاران نيز رفتار خوبي با همسرتان دارند علاوه بر آن وفاداري بيشتري پيدا مي كنيد. مشكل است تصور كنيم امشب در خانه مانده ايد زيرا بسيار شاد و دلچسب هستيد.

تير
جالب نیست؟تعطیلات آخر هفته شما نه تنها خسته تان نکرده است بلکه شاداب تر و پرانرژی تر هم شده اید.همکاران از این همه انرژی در تعجب اند.اما به اندازه شما فعال بودن به خودشان مربوط می شود.

مرداد
امروز شما عاشق هر چيز عجيب و غريبي مي شويد كه مي تواند شامل غذا، مكان و يا مردم باشدو يا شايد مشتاق هر سه باشيد. درحال حاضر بسيار احساساتي هستيد و به راحتي با هوس هايتان به حركت در مي آئيد. اگر به طور ناگهاني مجذوب كسي يا چيزي شديد قبل از اين كه مقدار زيادي پول را به هدر بدهيد صبر كنيد تا ببينيد كه اوضاع چه طور پيش مي رود. تا زماني كه شما ذهنتان را تغيير دهيد و علاقه تان را به آن امر از دست بدهيد.

شهريور
در حال حاضر ترکیب کار و تفریح فکر خوبی نیست زیرا بعداًمجبور می شوید مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید.دقت کنید یکی از دوستان ناراحت است و به کمک و همدردی شما نیاز دارد.از این که به او کمک کنید،خوشحال می شوید اما شاید حس ناامیدی آنها در شما سرایت کند.

مهر
امروز روابط شما با افراد مورد علاقه تان و کسانی که با آنها زندگی می کنید آنقدر خوب است که حتی نیازی به گفتن کلمات نیز نمی باشد.شما به صورتی درونی و غریزی همدیگر را درک می کنید و حتی بدون این که دیگران بگویند ممکن است بدایند که آنها به چه چیزی فکر می کنند.در حال حاضر مراقب باشید که گرفتار نخوت و غرور نشوید و باور نکنید که تمامی آنها حقیقت دارد ممکن است که این تصورات تنها نتیجه تصویر سازی های زنده شما باشد.

آبان
امروز احساسات تان باعث می شود تا به مسائل و افرادی که برای تان مهم هستند فکر کنید.مراقب احساس حسادت یا حس مالکیت باشید و اگر نه سبب بروز مشکلات می شوید.سعی کنید امروز خودتان را کنترل کنید.

آذر
اگر عاقل باشيد امروز از هر كسي كه انتقادگر يا قضاوتگر است دوري مي كنيد چون خيلي مشكل مي توان با آنها ساخت. در عوض سعي كنيد با كساني كه با ديده خوشبيني به زندگي نگاه مي كنند وقت بگذرانيد چون آنها شما را تشويق مي كنند كه به نيمه پر ليوان نگاه كنيد. هر كاري كه امروز انجام مي دهيد تا خود را متعالي سازيد از ديد ستارگان اشكالي ندارد و در واقع خيلي آنرا حمايت مي كنند.

دي
اجازه ندهيد كه يك كدورت كوچك درمنزل تبديل به كشمكشي بزرگ شود. امروز شما خيلي لجباز هستيد و بهتر است بدانيد كه شما گاه بدترين دشمن خود هستيد.

بهمن
این فرصت را دارید که با استفاده از مهارتها و استعداد هایتان تاثیر شدیدی بر دیگران بگذارید . بنابراین آماده باشید تا ابتکار به خرج دهید یا توانایی هایتان را به دیگران نشان دهید و این کار شما شروع فصلی جدید از یک کتاب است که شما بازیگر نقش اول آن هستید.

اسفند
مسائل پولی مقداری توجه می خواهند. برای یک فرصت عالی که مقداری پول نقد اضافی درست می کند. گوش به زنگ باشید هر آن چه را که در اولین نگاه ممکن است جالب به نظر برسد مجدداً‌ نگاه کن در بررسی بیشتر ممکن است شایسته باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
4 اسفند 90 13:10
سلام عزیزم
وبلاگتون عالی هست
اگه میشه خواستم تبادل لینک کنیم
ممنون بهم خبر بدید
در ليست دوستان ما قرار گرقتيد.