✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

فال امروز چهار شنبه سوم اسفند ماه سال 90

1390/12/3 11:33
نویسنده : قاصــــــدك
974 بازدید
اشتراک گذاری

 

GoldHouse.Mihanblog.Com|خانه ی طلایی

فروردين
شخصي سعي دارد شما را عصباني كند و احساساتتان را برانگيزد. اما شما كم كم از اين رفتار او حوصله تان سر رفته است. اگر تا الان بي توجهي كرده ايد و آرام بوده ايد، اكنون زمان مناسبي است تا فرورديني بودن خودتان را نشان دهيد!

ارديبهشت
امروز کمی تردید دارید اما در مورد فرصت های مهیج که سیارات امروز بر آن تاکید دارند شما بهترین کسی هستید که می دانید باید اجازه دهید همه چیز با سرعت طبیعی خودش صورت بگیرد و لازم نیست شما آن ها را هول دهید.

خرداد
امروز به نظر مي رسد تاكيد بر مسائل مالي است بنابراين زمان خوبي است تا اين موضوع را بررسي كنيد. سعي كنيد نقش رهبر را داشته باشيد نه پيرو. يك موضوع خصوصي به شما انگيزه بيشتري براي موفقيت مي دهد و بنابراين قدرت بيشتري هم پيدا مي كنيد.

تير
با افراد جدیدی ملاقات می کنید که با دیدگاه جدید شما هماهنگ هستند.البته حتماً علاقه تان را به همسرتان نشان بدهید و به او اطمینان دهید که بودن او در این دیدارها نیز مورد استقبال می باشد.

مرداد
معلوم نيست كه همكار نزديكتان امروز قصد انجام چه كاري را دارد و شما قبل از ين كه حدسي درست بزنيد، قيافه تان درهم ريخته مي شود. به جاي اين كه تلاش كنيد، مطالب را بهم ببافيد و يا برچسب به آنها بچسبانيد، بهتر است به آنها اجازه دهيد آزادانه به سيستم اصلي خود برگردند كه در اين صورت مي توانند به سرعت به حال طبيعي بازگردند. در غير اين صورت شما روز را در حالي كه احساس خستگي و از پاي در آمدن مي كنيد به پايان مي رسانيد.

شهريور
فردی مسوولیت پذیر هستید اما امروز دوست دارید تغییری ایجاد کنید.به دنبال چیزهای جدیدی می گردید و این موضوع تا حدی بر رابطه تان تاثیر می گذاردوشاید همسرتان از این کار شما خوشش نیاید و بخواهد شما را منصرف کند.

مهر
امروز احساس ناآرامی و طغیان به سراغ شما آمده و شما را مجبور می سازد که یکشنبه عادی و همیشگی خود را ترک گفته و در عوض کاری کاملاً متفاوت انجام دهید.ممکن است دیگران لب به شکایت باز بکنند ولی شما به آنها گوش نخواهید داد چرا که تصمیم گرفته اید کار خودتان را انجام دهید.این بسیار مهم است که شما راه های تازه ای را برای بیان درون خودتان بیابید.در غیر این صورت همانند یک ساختمان ساخته شده از انرژی های عصبی خواهید شد که در اولین فرصت از هم می پاشد.

آبان
شما به مرموز بودن معروف هستید اما امروز این طور نیست و مشتاق هستید تا درباره مسائلی که زمان های دیگر احساس می کنید خصوصی هستید با دیگران صحبت کنید.اگر با خویشاوندان در تماس هستید،تمایل دارید در مورد گذشته یا دوران کودکی تان که به خاطر می آورند،صحبت کنید.تمام صحبت ها روحیه تان را بالا می برد و احساس آرامش می کنید.

آذر
امروز نياز داريد كه استراحت كنيد و اگر نكنيد، در مدت كوتاهي خود را كاملاً خسته خواهيد كرد. بنا به دلايلي شما خيلي عصباني هستيد واگر كار زياد انجام دهيد امروز اين مسئله بدتر مي شود. اگر از آن آذريهائي هستيد كه از استراحت كردن زياد كسل مي شوند، سعي كنيد يك كار ورزشي انجام دهيد چون اثرات درماني خوبي هم جسماً و هم روحاً براي شما خواهد داشت.

دي
امروز ناگهان متوجه يك موج فكري جديد مي شويد كه بايستي فوراً‌‌‌ به آن عمل كرده و يا بفهميد كه چگونه از آن بهره مند شويد. هم اكنون شما خيلي تيزهوش و هشيارتر از معمول ولي بي فكر هستيد. در حال حاضر بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه يك مدتي خوب فكر كنيد. در غير اين صورت اين شانس و موفقيت را از دست خواهيد داد.

بهمن
سعی نکنید کاری بیش از حد توان خود انجام دهید یا به عبارت دیگر با یک دست چند هندوانه بلند کنید که آخر سر مجبور به قبول اشتباهات تان شوید و عذرخواهی کنید! پیش از آنکه خود را به خاطر عمل نکردن به قولتان سرزنش کنید به خاطر داشته باشید که شما نیز مانند بقیه یک بشر و جایز الخطا هستید.

اسفند
هنوز احساس سرزندگی و پر انرژی می کنید واز غیرمنتظره ها انتظار دارید. زیرا تاثیر سیاره ای که شما را احاطه کرده است یکی از تکاملات وسیع است و آخرین چیزی که شما می خواهید انجام دهید این است که در محلات آشنا پرسه بزنید و یک چیز تازه و محرک می خواهید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)