✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

فال امروز یکشنبه سی ام بهمن ماه سال 90

1390/11/30 12:18
نویسنده : قاصــــــدك
954 بازدید
اشتراک گذاری

 

فروردين
امروز خورشيد به برج حوت مي رود. نقشه هاي زيادي مي كشيد. صبور باشيد اكنون زمان مناسبي براي عملي كردن آن ها نيست.

ارديبهشت
امروز خورشید به برج حوت می رود. این قسمت از چارت شما به فعالیت های گروهی دوستان و آشنایان مربوط می شود. بعضی از شما روابط احساسی جدیدی پیدا می کنید. اما در این روز به خصوص هیچ چیزی را بیش از اندازه مهیج تصور نکنید.

خرداد
خورشيد به برج حوت مي رود، نقطه اوج چارت شما در رابطه با آرزوها فوق العاده خود راي هستيد و هيچ كس بر سر راه شما قرار نمي گيرد همه چيز خوب است اما به خاطر داشته باشيد كه بعد از اين كه موفق شديد دشمنان زيادي پيدا مي كنيد. منطقي باشيد.

تير
همیشه می توانید به حس ششم تان تکیه کنید و امروز بیشتر از همیشه این حس قوی تر است.اگر با دو راهی روبرو هستید از این نیرو استفاده کنید تا راه حل درستی پیدا کنید.

مرداد
امروز خورشيد به راه آبي ماهي وارد مي شود و شروع به مشخص نمودن بخشي از چارت شما مي كند كه حاكم بر شراكت مالي و روابط صميمي شما مي باشد. هر دو اين موارد مي توانند مواردي نيرنگ آميز باشند وشما بايد در طي هفته اي كه در پيش رو داريد، بادقت و ملاحظه گام برداريد. اگر قبلاً اين احساس را داشته ايد كه داريد از همسرتان دور مي شويد . اين امر احتمالاًَ بسيار ساده تر از آن زمان است كه تصور مي كنيد.

شهريور
خورشید به برج حوت می رود.این قسمت از چارت شما به رابطه با دیگران مربوط می شود.رابطه خوبی با دیگران برقرار می کنید و بسیار خوشحال می شوید زیرا این موضوع شما را اخیراً اذیت کرده است.گاهی اوقات بهتر است در مورد یک مشکل صحبت کنید تا اینکه آن را نادیده بگیرید.

مهر
امروز خورشید وارد علامت دو ماهی می شود که مربوط به بخش سلامتی از چارت شما می باشد.گرچه در حال حاضر شما احساس بسیار خوبی دارید،بسیار مهم است که متوجه هر گونه مطلب ویا مشکل کوچک باشید و کاری محافظه کارانه راجع به آن انجام دهید.اگر مدت مدیدی است که نزد پزشک و یا نزد دندان پزشک خود نرفته اید،احتمالاً زمان آن فرا رسیده که برای چک و معاینه قراری با آنها بگذارید.

آبان
تمام چیزهایی را که دررقابت های اخیر یاد گرفته اید برای فقط موقعیت کنونی تان به کار می آید.شما که دوست ندارید اهدافتان را از دست بدهید.ازحمایت دوستان و خانواده بهره ببرید زیرا در حال حاضر آن ها شما و توانایی های شما را باور دارند.

آذر
ستاره ها قطعاً امروز به شما كمك مي كنند كه مهربان و اهلي باشيد.اگر به نزد دكتر يا دندانپزشك مي خواهيد برويد و كمي نگران يا عصبي هستيد، نيازي با ناراحت بودن نيست چون آنها شما را با گرمي مي پذيرند. به شما اين موقعيت داده مي شود كه تمجيدهايي كه از شما مي شود را جبران نمائيد با كمي وقتي كه براي یك شخص كه نياز به محبت و لطافت و يا شاد شدن مي گذرانيد.

دي
مطلب فوق الذكر ارزش اين را داشت كه شما كمي از وقت آزادتان را صرف طبقه بندي بحران هاي مالي كنيد.حالا شما مي توانيد روي مطالب جالب تري تمركز كنيد. مطمئن باشيد از انجام يك تفريح كوچك، به دور از مسئوليت هاي كاري تان احساس پشيماني نخواهيد كرد. چنين موقعيت ها كمتر پيش مي آيند. اين طور نيست؟

بهمن
امروز بهتر است که حتماً‌ به دنبال علایق خودتان بروید و گرنه ممکن است به نیازهای دیگران ارجحیت دهید و این کار می تواند مقدمه ای برای وقوع اتفاقاتی بر علیه شما باشد. اگر محبوب و مورد توجه هستید به خودتان خوش بگذرانید و به هیچ وجه کنار نکشید.

اسفند
کمی مجال تنفس خواهید داشت. همانطور که دیگران خیلی گرفتارند که توجه کنند شما شل کرده اید. می توانید در هوستان برای عشقبازی ممکن است افراط کرده باشید. اما مواظب باشید که از دستتان بیرون نرود اگر بی احتیاط هستید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)