✿مجله اینترنتی کفشدوزکـ✿

آموزش زبان کودکان

1390/7/21 13:04
نویسنده : قاصــــــدك
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

مجموعه ای که در پیش رو دارید ، پرفروشترین مجموعه آموزشی در کشورهای غیر انگلیسی زبان می باشد .

والت دیسنی توسط این مجموعه بااستفاده از جدیدترین اصول روانشناسی آموزش کودکان و با کمک شخصیتهای جذاب کارتونی که کودکان آنها را می شناسند و به آنها علاقه دارند با روشی بسیار ساده به کودکان آموزش زبان می دهد

آموزش زبان کودکان


مجموعه ياد شده از 26 عنوان آموزشي تشکيل شده که در هر عنوان يکسري کارتونهاي محبوب کمپاني والت ديسني به نمايش در مي‌آيد که نکات مربوط به موضوع درس در آن کارتونها تأکيد مي‌شوند و در مورد آن سؤال و جواب مي‌شود که حتي براي زنگ تفريـح بچه‌ها از کارتونهاي جذاب استفاده شده است. همچنين موسيقي‌هاي شاد و جذابي که در اين مجموعه لحاظ شده است، لذت بچه‌ها را دوچندان مي‌کند.

کمپاني والت ديسني اين مجموعه را براي سنين 2 تا 15 سال تهيه کرده است، اما به دليل جذابيت‌هاي آموزشي فراوان حتي براي سنين بالاتر نيز قابل استفاده مي‌باشد.

بعضي از قسمت‌هاي اين مجموعه عبارتند از:

سلام و احوالپرسي، خانواده، دوبستان، دوستي حيوانات، تولدت مبارک، وقت گويي، روز و شب، بازي کردن، اعداد، اعضاي بدن، ميهماني، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌هاي خندان، رنگها، حيوانات وحشي، موسيقي، سرزمين پريان و غيره.

فرزند شما هم کارتون تماشا میکند و هم زبان را با بهترین شیوه یاد میگیرد .

مجموعه ذکر شده برای کودکان از زمانی که قادر به بیان جملات فارسی هستند قابل استفاده است .
توجه : این محصولات به صورت کپی می باشد.

 

قیمت: 12,500 تومان

درصد :76

روش خرید: برای خرید آموزش زبان کودکان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش زبان کودکان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)